Pust!

Samtal från veterinären. Allt har gått bra så här långt!! Nu får han smärtlindrande och imorgon får vi hämta hem honom! Oj vad vi har varit nervösa.

 

 

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *