Solsken26 mars 2016LivetSkriv en kommentar Påskafton och superväder. En kopp te på verandan i solen. Glad Påsk! Etiketter# #blogg100 Tidigare Inlägg Mänskligt ansvar Nästa Inlägg Mera vårtecken Skriv en kommentarAvbrytDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta * Namn * E-post * Webbplats Skriv en kommentar * Jag accepterar integritetspolicyn* Publicera kommentar Δ Relaterade inlägg Nu har jag bestämt mig Min lilla krans Det går långsamt Kommer våren?