Äntligen lister!14 mars 2011FörstuganSkriv en kommentar Imorgon ska vi åka och hämta dekorlister! Då kan jag göra färdigt pardörrarna till förstugan. Nu hänger det bara på mig! Tidigare Inlägg Foder ute - igen Nästa Inlägg Verkstadsordning Skriv en kommentarAvbrytDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta * Namn * E-post * Webbplats Skriv en kommentar * Jag accepterar integritetspolicyn* Publicera kommentar Δ Relaterade inlägg Att gå över ån efter vatten Anno 1905 Målarvecka Nu är det bara att köra