Nyplanterade pelargoner23 juni 2009TrädgårdenSkriv en kommentar Planterade om mina pelargoner och nu får de tillbringa sommaren i min pelargontrappa. Etiketter# Pelargoner Tidigare Inlägg Vi har kakel Nästa Inlägg Vänlighet i vardagen Skriv en kommentarAvbrytDin e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta * Namn * E-post * Webbplats Skriv en kommentar * Jag accepterar integritetspolicyn* Publicera kommentar Δ Relaterade inlägg Jobbat mig trött Lite fägring Poppius levererar Mera drivbänk